postaw na proceduRy!
Zacznij tworzyć regularne treści wspierające rozwój Twojego biznesu!
Wykorzystaj gotowe schematy w Asanie, zacznij recyklingować treści
i oszczędź nawet kilka godzin tygodniowo.
Znasz to?
Tworzenie contentu to coś, na co w biznesie online poświęcamy najwięcej czasu. Nagrywasz podcast, piszesz artykuł, tworzysz posty, kręcisz video… No końca nie ma. Recycling treści leży... Przygotowanie treści spędza Ci sen z powiek, prawda? Niby masz pomysły, starasz się wszystko rozplanować, ale tworzenie materiałów idzie Ci jak po grudzie. Publikujesz na Facebooku, dodajesz relacje na Instagramie… ale nie ma w tym ładu i składu. Pracujesz z zespołem, który pomaga Ci w produkcji treści, ale mimo wszystko masz wrażenie, że Wasza praca to wieczny chaos…. MOŻNA INACZEJ!
nie musi tak być
Procedury, które przygotowałam pomogą Ci w:
Ten produkt JEST DLA CIEBIE jeśli:
Ten produkt NIE JEST DLA CIEBIE jeśli:
tworzenie treści
może wyglądać tak:
POŚWIĘCASZ DUŻO MNIEJ CZASU
Działasz wg schematu, więc doskonale wiesz, co robić przy tworzeniu treści. Dlatego działasz zdecydowanie szybciej.
STOSUJESZ RECYKLING TREŚCI
Wykorzystujesz potencjał treści, które już stworzyłaś. A to z kolei pozwala Ci ograniczyć czas na wymyślanie nowych treści.
TREŚCI PUBLIKUJESZ REGULARNIE
Łatwiej będzie Ci się skupić na regularności, kiedy wszystkie treści będą rozpisane z głową. Nie na hurra, bo akurat teraz masz flow 😉
PRACA ZESPOŁU (LUB TWOJA) JEST BARDZIEJ EFEKTYWNA
Wiesz, na czym i w jakiej kolejności się skupić, więc idzie sprawniej. A jeśli pracujesz w zespole, z łatwością wydelegujesz tworzenie grafik czy copy.
No chyba, że nie spróbujesz… wtedy po prostu nic się nie zmieni i nadal będziesz się frustrować brakiem czasu, brakiem regularności, bałaganem w działaniach i marnymi efektami …
zobacz, co o tym systemie mówi
Patrycja
zawartość
Co znajdziesz w środku?
inwestycja w PAKIET MINI
to 69zł
inwestycja w PAKIET maxI
to 179zł
Próbowałaś już wielu rozwiązań i nie wiesz
czym to się może różnić?
one już sprawdziły
i mają świetne efekty
Te procedury to duże usprawnienie dla publikacji moich treści. Gotowe checklisty w Asanie nie tylko oszczędzają czas i niwelują chaos w działaniach, ale też ułatwiają delegowanie zadań. Wisienką na torcie jest dla mnie harmonogram, w którym z lotu ptaka mogę zaplanować treści na wszystkie kanały i mam w końcu wszystko w jednym miejscu!
Jeśli szukasz narzędzia, które ułatwi Ci i usprawni planowanie treści na wszystkie kanały komunikacji na najbliższe tygodnie albo dłużej to już nie szukaj!
Szablony do planowania contentu w Asanie są mega intuicyjnym narzędziem. Bez problemu dopasowałam je do swoich potrzeb. Wszystkie moje kanały komunikacji planuje w jednym miejscu i widzę czarno na białym, co jeszcze muszę przygotować. Świetnym narzędziem jest dodatkowy arkusz, który pozwala rozpisać mi wszystkie pomysły i plany, a potem wygodnie przerzucić do Asany.
Będę korzystać z tego narzędzia, bo organizuje pracę i ułatwia procesy tworzenia treści. Mogę łatwo przesuwać poszczególne wpisy pomiędzy dniami, bez kreślenia i mazania.
A kim ja w ogóle jestem?
Lubię mówić o sobie, że zamieniam zamęt w biznesach w poukładane zadania. Jestem project managerką i mam hopla na punkcie terminowości i osiągania założonych celów.
Na co dzień wspieram kobiety w ich codziennych zadaniach związanych z działaniem online. Planuję, tworzę harmonogramy, pilnuję, żeby wszystko było na czas i szukam najlepszych rozwiązań.
Do tego jestem specką od Asany — pokazuję jak działać w niej efektywniej i oszczędzać czas.
Chcesz wiedzieć o mnie więcej — wskakuj na stronę www.wyklikamto.pl
Monika Trocha