plan działania

Paulina Sapoń – NEURONY SZALEJĄ

Hej, Paulina!

Jeszcze raz dziękuję, że chcesz pracować ze mną nad swoim biznesem. Jeżeli chciałabyś wrócić do naszego spotkania audytowego, nagranie znajdziesz TUTAJ

Poniżej znajdziesz dokładne prace, jakie chciałabym wykonać wraz harmonogramem. Nie określę dat co do dnia, bo prace są mocno uzależnione od tego, co znajdę „w środku” Twojej firmy. Będę więc raczej poruszać się w numeracji tygodniowej.

Usprawnienia/ obszar organizacja

co mamy do zrobienia?
  • Wdrożenie Kalendarza Google (z uwzględnieniem dni wolnych, ważnych dat w firmie np. startu kampanii produktu, spotkań itd. + instruktaż, jak z tego korzystać) TYDZIEŃ 35
  • Porządki w Dropbox (stworzenie struktury folderów i uporządkowanie plików w nich) TYDZIEŃ 36
  • Stworzenie miejsca, w którym będą gromadzone ankiety TYDZIEŃ 36
  • Stworzenie miejsca, gdzie będą gromadzone procedury + przygotowanie szablonu procedury do uzupełnienia TYDZIEŃ 36
  • Ustawienie w Asanie zadań cyklicznych (takich jak zbieranie danych, czas na podsumowania, opłaty itd.) TYDZIEŃ 37
  • Integracja Asany z Dropboxem (myślę, że Wam usprawni pracę) TYDZIEŃ 37
  • Stworzenie w Asanie projektu ZASOBY (gdzie szybko znajdziecie najważniejsze informacje firmowe) TYDZIEŃ 37
  • Pomoc w stworzeniu Bazy pomysłów w Notion (spróbuję zintegrować Asanę z Notion) TYDZIEŃ 37
  • Pomoc w stworzeniu Zbioru inspiracji w Notion (j.w.) TYDZIEŃ 37
  • Szczegółowe rozpisanie w Asanie jednego konkretnego projektu z uwzględnieniem poszczególnych etapów prac i zadań do oddelegowania TYDZIEŃ 38
  • LastPass, czyli aplikacja do bezpiecznego zapamiętywania haseł TYDZIEŃ 39

WDROŻENIE KALENDARZA GOOGLE

  • INSTRUKTAŻ ZNAJDZIESZ TUTAJ
  • INSTRUKCJA JAK ZINTEGROWAĆ KALENDARZ GOOGLE Z KALENDARZEM NA IPHONIE:
  1. Otwórz ustawienia urządzenia na iPhonie lub iPadzie.
  2. Przewiń i kliknij Kalendarz.
  3. Kliknij Konta a potem Dodaj konto a potem Google.
  4. Wpisz adres e-mail a potem kliknij Dalej.
  5. Wpisz hasło. Jeśli nie masz najnowszej wersji systemu operacyjnego i korzystasz z weryfikacji dwuetapowej, wpisz hasło do aplikacji zamiast zwykłego hasła.
  6. Kliknij Dalej.
  7. E-maile, kontakty i wydarzenia w kalendarzu będą teraz synchronizowane bezpośrednio z Twoim kontem Google. Aby zsynchronizować sam kalendarz, wyłącz inne usługi.
  8. Otwórz aplikację Kalendarz na iPhonie, by zobaczyć wydarzenia z Kalendarza Google.

Aby zsynchronizować istniejące konto, kliknij je i włącz Kalendarze.


PORZĄDKI W DROPBOX

  1. Dążymy do zminimalizowania liczby folderów (moja propozycja to: BAZA WIEDZY, FINANSE, MARKETING OPERACYJNE, PRODUKTY, PRYWATNE). W każdym z folderów znajdują się odpowiednie podfoldery i konkretne pliki.
  2. Po Twojej stronie jest:
    – uporządkowanie folderu ???Do usunięcia???,
    – uporządkowanie folderu PRODUKTY_OFERTA (sugeruję rozdzielić poszczególne produkty na konkretne kategorie np. e-booki, kursy itd. Takie podfoldery są już stworzone – wystarczy je odpowiednio poprzenosić).
    – uporządkowanie folderu 0_Artykuły.


STWORZENIE MIEJSCA NA ANKIETY

  1. Ankiety, które będziesz tworzyć i wyniki, które będziesz z nich zbierać, powinny znajdować się w jednym folderze. W Dropboxie, w folderze: OPERACYJNE stworzyłam dedykowany folder ANKIETY


STWORZENIE MIEJSCA NA PROCEDURY

  1. Procedury firmowe powinny znajdować się w jednym folderze. W Dropboxie, w folderze: OPERACYJNE stworzyłam dedykowany folder PROCEDURY .
  2. W powyższym folderze umieściłam w dwóch formatach (.odt oraz .docx) szablon proceddury. Oczywiście jest to tylko inspiracja. Procedury u Ciebie mogę mieć formę checklist lub formę listy zadań w Asanie. To Ty decydujesz jaka forma sprawdzi się u Ciebie.


STWORZENIE PROJEKTU ZASOBY W ASANIE

  1. Projekt znajdziesz TUTAJ
  2. Przejrzyj go proszę, może przydałyby się tutaj jeszcze jakieś dodatkowe informacje, o których nie pomyślałam.
  3. Trzeba w nim uzupełnić linki (szczególnie do opisów produktów). Dzięki temu każdemu będzie łatwo znaleźć informacje, gdy będzie to potrzebne.


POŁĄCZENIE ASANY Z DROPBOXEM

  1. Aby maksymalnie szybko dodać pliki z Dropboxa do Asany, otwórz szczegóły zadania, kliknij ikonę spinacza i wybierz Dropbox (screen poniżej). Otworzy się okno, z którego możesz wybrać pliki.
  2. MOŻE NA PRZYSZŁOŚĆ: W planie płatnym Asany istnieje możliwość ustawienia reguły, która po ukończeniu zadania pozwala na automatyczne dodawanie załączonych w Asanie plików do odpowiedniego folderu w Dropbox. Kiedy można tego użyć? Np. kiedy załączasz teskty newslettera jako załącznik w Asanie. Tworząc taką regułę, wszystkie teksty wpadają do jednego folderu.


POŁĄCZENIE ASANY Z NOTION

  1. Zsynchronizowałam Asanę i Notion. We wszystkich miejscach w Notion, które byłam w stanie połączyć z Asaną są odpowiednie linki, żeby łatwiej Ci było przeskakiwać między tymi dwoma narzędziami. (screen poniżej)
  2. WAŻNE: Czy w Notion masz już konkretne miejsca decydowane pod bazę wiedzy i bazę inspiracji, czy mam je stworzyć?


INSPIRACJE I POMYSŁY W NOTION

  1. Baza pomysłów w Notion > TUTAJ
  2. Baza inspiracji w Notion > TUTAJ


WDROŻENIE LAST PASS

LastPass to narzędzie do bezpiecznego gromadzenia i udostępniania haseł i loginów do poszczególnych aplikacji. Na początek zwykle wystarcza bezpłatna wersja BASIC. Narzędzie łączy się z IP twojego komputera, dlatego musisz konto założyć samodzielnie. Wystarczy, że zarejestrujesz się tutaj: https://lastpass.com/create-account.php


Przy pierwszorazowym wpisywaniu loginu i hasła do konkretnego miejsca należy zaznaczyć, żeby LastPass zapamiętało dane (są one szyfrowane). Przy kolejnym logowaniu, narzędzie będzie podpowiadało login i hasło.

Co teraz? Jak będzie przebiegać nasza współpraca?

DOSTĘPY
W pierwszej kolejności proszę o udostępnienie loginów i haseł do:
– Twojego konta na Gmailu (dzięki temu będę mogła wdrożyć Kalendarz Google)
– Twojego konta w Asanie (jako administrator masz pełne uprawnienia, których będę potrzebować)
– Twojego konta w Notion
– Dropboxa

TWOJE ZAANGAŻOWANIE I BIEŻĄCA KOMUNIKACJA
Podczas naszego spotkania pytałam o wiele rzeczy, ale jest jeszcze ogromna ilość informacji, której będę od Ciebie potrzebować w trakcie pracy. Dlatego niezbędny będzie stały kontakt. Prosze Cię też o informację, czy preferujesz kontakt mailowy, czy przez komunikator typu Messenger, WhatsApp. Obiecuje, że nie będę Cię nękać. 😉 Zawsze staram się, żeby moje wiadomości były rzeczowe i maksymalnie krótkie.
PODSUMOWANIE PRAC
Po zakończeniu przeze mnie I etapu prac przekazuję Ci krótkie podsumowanie (w formie krótkiego video). Optymalizacja biznesu to czasochłonny proces, a zależy mi na tym, żebyś efekty odczuła możliwie jak najszybciej i żeby rozwiązania były dopasowane bezpośrednio do Ciebie. Jeżeli masz jakieś pytania, chcesz zgłosić coś poprawki — to jest ten czas.

WDROŻENIE POPRAWEK + PODSUMOWANIE PRAC
Wdrażam poprawki wg Twoich sugestii. Po wdrożeniu poprawek spotykamy się już na podsumowaniu całości prac. Przedstawiam efekty i rozwiązania, jakie zastosowałam. Dokładnie tłumaczę, co i jak teraz powinno w Twoim biznesie funkcjonować. Przekazuję Ci dostępy do wszystkich materiałów, które stworzyłam.

PROPOZYCJA DALSZEJ WSPÓŁPRACY
Może się okazać, że widzę jeszcze pole do popisu. Jeżeli będę widziała rozwiązania, które mogą Ci pomóc w usprawnieniu innych obszarów (marketingu, obsługi klienta, finansów), zaproponuję kontynuację współpracy wraz z konkretnymi rzeczami do wdrożenia.
Moją propozycję znajdziesz na tej stronie, ale poinformuję Cię też o tym mailowo.

ZAKOŃCZENIE WSPÓŁPRACY
Po naszym spotkaniu przesyłam Ci fakturę końcową oraz pakiet pożegnalny. Co to będzie? 🙂 Niech to jeszcze pozostanie tajemnicą.
Czy to już koniec? Mój talent BLISKOŚĆ na to nie pozwoli, odezwę się do Ciebie raz na jakiś czas i zapytam, jak leci. 💛

project-menagerka-monika-trocha-wyklikam-to

Pamiętaj, że…

Ja nie gryzę, nie obrażam się i jestem otwarta na konstruktywną krytykę. Jako zwolenniczka rozwiązywania problemów już w zalążku, proszę, żebyś informowała mnie od razu, jeśli coś będzie nie tak.

ZAWSZE możesz do mnie napisać na monika@wyklikamto.pl Jako moja Klientka, otrzymasz odpowiedź najszybciej jak to możliwe. Jeśli wolisz rozmawiać, możemy umówić się na szybki call na Google Meet. 🙂

Sprawna komunikacja to klucz do sukcesu!

Cieszę się, że możemy razem pracować

Monika